whatsapp
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

Klachtenprocedure

Het kan helaas voorkomen dat u een klacht heeft. Over ons, of over onze dienstverlening. We vinden dit vervelend en proberen er altijd direct samen uit te komen. Maar helaas kan het zijn dat er een verschil van mening blijft bestaan en u niet tevreden bent.
Hiervoor hebben wij een interne klachtenprocedure. Mochten we er na dit traject nog niet samen zijn uitgekomen? Dan leggen we in dit document ook uit welke vervolg stappen u kunt nemen.

Wat is de definitie van een klacht?
Een klacht is iedere formele uiting van ontevredenheid met betrekking tot het handelen van Eemland Hypotheken of één van haar medewerkers.

Hoe dien ik een klacht in?
Hiervoor kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Dit formulier is op te vragen bij een van onze medewerkers of direct online in te vullen. U kunt het klachtenformulier zowel per post als via de mail naar ons toesturen.

Wie behandeld mijn klacht?
Uw klacht wordt behandeld door de vestigingsleider van Eemland Hypotheken.

Wanneer wordt mijn klacht in behandeling genomen?
Binnen vijf werkdagen ontvangt u per post, of per e-mail een bevestiging van de ontvangst van de klacht. Bij een eenvoudige klacht krijgt u binnen zes weken een inhoudelijke reactie, bij complexe klachten kan dit oplopen tot drie maanden. Bij de bevestiging laten wij u weten of het om een eenvoudige of complexe klacht gaat.

Wat als mijn klacht (gedeeltelijk) wordt afgewezen?
Bent u het niet eens met de (gedeeltelijke) afwijzing van uw klacht, of met de oplossing die geboden is? Dan kunt u binnen drie maanden na ontvangst van ons definitieve standpunt terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg het Kifid. Wij zijn aangesloten bij het Kifid onder aansluitnummer 300.016555.

Kifid
Kifid Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
Website: www.kifid.nl

Hoelang wordt mijn klacht bewaard?
Een dossier met een afgehandelde klacht wordt tenminste zeven jaar digitaal bewaard.


Heb je vragen over jouw situatie?

bedrijfs logo wit
Adres

Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Contact

Tel: 033 303 59 30
E-mail: info@eemlandhypotheken.nl

Openingstijden

Ma t/m vr
09:00 - 17:00 u

Weekenden en avonduren op afspraak

Kantoorgegevens

Kifid

300.018749
AFM 12049795
KVK 92253970
Volg ons op social media
Deel deze pagina
© Dutch Media Lab